Aankomst Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Stevens Kos - WaarBenJij.nu Aankomst Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Stevens Kos - WaarBenJij.nu

Aankomst Bonaire

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Stevens Kos

16 Februari 2014 | Bonaire, Bonaire

He he, na drie maanden voorbereiding zijn we dan eindelijk geland....
De vlucht was nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vanwege flinke turbulentie, in combinatie met een zwakke maag, hielden Stijn en ik de boel helaas niet binnen. Ook Nora trok wit weg en kondigde aan ook pijn in haar buikje te hebben, gelukkig kon een behulpzame buurman (niet Eric) Stijn zijn kots helpen opvangen:) Daarna werd het gelukkig wat rustiger en na een korte tussenstop op Aruba, waren we na 12,5 uur vliegen dan eindelijk geland op Bonaire.
Op de vluchthaven stonden Rianne, collega van Eric, samen met Addo haar 1 jarige zoontje ons al op te wachten. Eigenlijk hoorde de kleine Addo al lang in zijn bedje te liggen, maar ach, bye bye Hollandse regelmaat....
Gelukkig viel ons nieuwe onderkomen direct in de smaak, 3 slaapkamers, 2 badkamers, lekkere keuken met alles erop en eraan, overdekt terras en zwembad 2 huizen verderop, toe maar, toe maar....
Helaas hebben we nog geen auto, dus behalve de AH (echt waar) nog helemaal niks van het eiland gezien. Straks mogen we de auto van Rianne even lenen en gaan we maar eens een tochtje maken. Prijzen in de supermarkt zijn we even schrikken, blik Nutrilon voor Stijn kost bijvoorbeeld 34 dollar!!! Geloof dat wel maar even een lijntje op moeten gaan zetten met Nederland (en anders naar Columbia:))

• 16 Februari 2014 - 17:26

Sylvia:

Wauw jongens, wauw wauw wauw
    Geweldig!!!!!!
    Ik kijk uit naar verdere berichten!

• 16 Februari 2014 - 19:14

Harmen:

Zo Martine, dat ziet er lekker uit. Palmboompjes en een zwembad. En die nutrilon….columbiaans poeder lijkt me niet zo goed idee maar gewoon een een beetje kokosnotenprakdrank voldoet toch ook?
    aloha

• 16 Februari 2014 - 19:58

Rianne:

Geniet flink van jullie tijd hier! Voor je het weet ga je weer bijna naar huis...;-( leuk om jullie hier te zien! En vooral: bon bini!!!!

• 16 Februari 2014 - 20:04

Dorien Westland:

Wat een paradijsje zeg! Balen van de vlucht maar dat hebben jullie nu lekker achter je. Heel veel plezier en ik ga je reisverslag bij houden, erg leuk

• 16 Februari 2014 - 20:38

Linda Ritskes:

Succes met acclimatiseren:))) geniet van de caribean way of life!

• 16 Februari 2014 - 20:59

Anne:

Ik zie er al naar uit om over een paar maanden in dat zwembad te duiken! en jullie te knuffelen uiteraard! ;)

• 16 Februari 2014 - 22:28

Marco Vonck:

Heerlijk deuren en ramen open, buiten leven. Genieten van de temperatuur. Lekker kiten en oh ja zo af en toe even werken. Stabiliseren en inchecken hopla. Geniet er lekker van. Die 6 maanden gaan omvliegen.

• 17 Februari 2014 - 11:28

Anne-Marie Abrahams:

Hoi Martine, Eric en kids,

Leuk om jullie te kunnen volgen. Hopelijk zijn jullie allemaal snel gewend aan klimaat en nieuwe omgeving en wordt het 6 maanden volop genieten van allles.
    Tot horen,groet,

Anne-Marie.

• 17 Februari 2014 - 13:33

Peter En Netty:

Ziet er heel goed uit allemaal, wij blijven jullie volgen. Geniet maar van het mooie leven daar want
    6 maanden zijn voorbij voor je er erg in hebt.
    Tot lezens,

Peter en Netty

• 17 Februari 2014 - 17:48

Marga Kammeijer:

Dag lieve mensen van de Overzeese gebiedsdelen,
    Nou jullie droomplek hebben jullie gevonden. Is Eric al gestart vandaag? Alvast een hele goeie tijd en ik ben heel erg benieuwd naar de foto's en verhalen.
    Geniet en dikke kus voor alle vier!
    Marga

• 20 Februari 2014 - 19:46

Claudia:

Hoi Eric,

Ik heb je niet live even gedag gezegd maar wil jou en je gezin een onwijs gave tijd toewensen op het heerlijke eiland.
    Geniet van deze tijd en ervaring! En ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken.

Gr Claudia 5/6